Ośrodek Pomocy Społecznej w Kobyłce zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://opskobylka.bipstrona.pl.
Strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Na stronie internetowej kontrast spełnia wymagania WCAG na poziomie AAA”
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do:
Urszula Stankiewicz
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Urszula Stankiewicz, Dorota Kurzec
E-mail: ops.kobylka@interia.pl
Telefon: 22 763-42-72
Każdy ma prawo:
-zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
-zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
-wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich Rzecznika Praw Obywatelskich.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Chodniki i parking wokół budynku: brak w oznakowaniu ciągów komunikacyjnych w nawierzchnie dotykowe, nie ma wyznaczonych miejsc dla osób niepełnosprawnych. Wejścia do budynków: Ośrodek Pomocy Społecznej dysponuje głównym wejściem do budynku OPS , które prowadzi po schodach. Drugie wejście znajduje się od strony ul. Ks Marmo do działu świadczeń rodzinnych, którym można wjechać wózkiem.
Dostosowanie korytarzy i schodów: Brak oznaczeń brajlowskich, braki pochylni dla wózków oraz wind. Brak oznaczeń dla osób niedowidzących i oznaczeń brajlowskich dla osób dla osób niewidomych i słabo widzących.
Brak wind
brak podjazdów na chodnik dla osób poruszających się na wózkach,
brak
ogólnodostępny nie przystosowany dla osób niepełnosprawnych
tak
brak
brak
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Ośrodek Pomocy Społecznej